onsdag den 11. januar 2012

Det første indlæg af mange..

Jeg hedder Trine og læser til pædagog på Roskilde pædagogseminar. De næste seks måneder skal jeg arbejde på et ghanesisk gadecenter ved navn Catholic Action For Street Children (CAS).
Jeg vil løbende opdaterer min blog  med indlæg både af faglig og personlig-karakter.


For at gøre det nemmere at overskue de forskellige indlæg for jer, der følger min blog, har jeg valgt at dele bloggen op, for at I kan finde netop de indlæg, I er mest interesserede i.
Under "personlige indlæg" vil man kunne finde de mere hverdagsagtige indlæg og under "Faglig relevante indlæg" vil de indlæg, der er af mere skole-orienteret art blive lagt op.


Har man nogen spørgsmål til mig, er man meget velkommen til at skrive!


- Trine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar