søndag den 8. juli 2012

Godbye Ghana..

Om tre dage forlader vi Ghana og drager mod Kenya og Tanzania. Et halvt aar i Afrika er ved at vaere slut og jeg vender hjem med en masse oplevelser i baggagen. 


Fredag havde vi vores sidste dag paa CAS. Vi havde planlagt at afholde en fodbold turnering med praemier og det hele. Turneringen gik rigtig fint paa trods af alt det saedvanlige kaos. (Tror faktisk ikke det er muligt at undgaa kaos paa CAS..)  
Vi ville ogsaa give boerne lidt forskelligt godt saa vi havde snakket med det lokale supermarked i Osu og faet den til at sponsorere juice, kiks og drikke youghurt. Derudover havde vi selv koebt chokolade og yam (kan sammenlignes med kartofler).. En chef fra Koala kom ud og tog en masse billeder da vi gav tingene til boerne og de fik oplevet hvordan man ikke kun kan tag nogle faa billeder, men konstant kan tage billeder af boernene i forskellige poses. :) 
Det var underligt at skulle sige farvel til boernene, men samtidigt havde jeg nok mentalt indstillet mig paa det for det foregik helt uden taarer.


Fredag aften ville vi alle sammen ud og sige farvel til Osu's byliv. Trine M og jeg tog ud og spiste og ville senere moedes med de andre. Paa restautanten moedte vi Sydafrikas udgave af Gustav og Amalie (Justin og Anzelle).. Justin er boesse med stort b og Anzelle spejl blank blondine. Aldrig har jeg haft det saa sjovt og grint saa meget af andre mennesker. Vi tog med dem i byen udelukkende for at kunne grine mere af dem. 
Ja, man ved aldrig hvad man finder i Ghana.. Haha.. 


Nu er der kun 23 dage til vi er hjemme i Danmark og jeg glaeder mig virkelig til at komme hjem til kaereste, familie og venner. 
Deudover glaeder jeg mig virkelig til dansk mad, en ordentlig seng og et varmt bad!! Det er helt vildt som man kan savne noget saa basalt men naar man ikke har nogen af delene i et halvt aar, saa er det altsaa det, som staar oeverst paa oenskelisten. 


23 dage Danmark!!


- Trine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar